گام دوم با نگاه به  چشم انداز آینده در قالب سیستم یکپارچه :

در ادامه مراحل رشد و یادگیری،  کارشناسان می توانند نسبت به طراحی  و اجرای فرایندهای ذیل اقدام نمایند:

۱- فرایند برنامه ریزی تولید و لجستیک

۲- فرایند مدیریت  ممیزی های داخلی ( سیستم ، تولید و محصول )

۳- فرایند مدیریت تحقق محصول یا APQP

۴- فرایند ارتباط با مشتریان یا CRM

۵- فرایند مدیریت منابع انسانی HRM

۶- و…

هم چنین در مراحل پیشرفته تر بانکهای اطلاعاتی با نرم افزارهای مالی و اداری موجود بصورت یکپارچه شکل گرفته و BPMS سازمانی با مالکیت معنوی خود سازمان بر روی سورس کدها ایجاد میشود ( مدل مفهومی مطابق با تصویر ذیل) .

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Buy now