بیوگرافی بهترین دکتر و کلینیک بین المللی کاشت مو در تهران کلینیک هلیا

البته تا چند روز پس از عمل کاشت مو مقداری بی‌حسی و درد خفیف در سر وجود دارد که طبیعی است و رفع خواهد شد. در کاشت مو به روش سنتی، استفاده از سوزن های بی حس کننده تا حدی دردناک است. اما در لیما کاشت با روش بی حسی بدون سوزن، کاشت موی بدون دردی را خواهید داشت. در تهران کجاست سایتی با هدف معرفی مراکز ارائه دهنده خدمات زیبایی در شهر تهران است که سعی می کند در هر حوزه بهترین ارائه دهندگان این خدمات را به شما معرفی کند.

کاشت مو یک عمل جراحی زیبایی می باشد که بدون بیهوشی و بستری و با بیحسی موضعی و در کلینیک انجام می شود .

  • زیبا جویان گرامی می توانید حضوری و تلفنی از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.
  • مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو دارای مزیت‌های بسیار زیادی می باشد که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • همچنین حالت دهی و آرایش دادن موی چرب نیز برای دارندگان این موها سخت است.
  • دکترفرناز فرهمند و دکتر ساناز فرهمند در شهر تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته پزشکی در دانشگاه این شهر می باشند این دو خواهر پس از اخذ مدرک دکتری به گذراندن دوره های پوست و‌مو در داخل و کاشت مو درخارج از کشور پرداختند.

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم بهترین و محبوب ترین روش برای کاشت مو در حال حاضر روش SUT است که امتیازات زیادی را برای متقاضیان به دنبال داشته است. برای تعیین قیمت کاشت هر گرافت باید هزینه عمل کاشت مو را بر تعداد تار موهایی که کاشت می شود تقسیم کرد که به قیمتی حدود 2000 تا 2500 تومان برای هر فولیکول مو خواهیم رسید . روش میکروفیت مشابه SUT است فقط از ابزار پیشرفته تر نئوگرافت استفاده می شود .

لیست بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از نظر مردم

در اینجای مطلب ذکر این نکته خالی از لطف نیست که منظور از تجهیزات مدرن، شکل ظاهری شیک و زیبای دستگاه‌ها نیست، بلکه اثربخشی بالا و کیفیت آن‌ها است. متاسفانه بسیاری از بیماران آگاهی چندانی از کیفیت تجهیزات پزشکی ندارند و این روزها برخی از کلینیک‌ها با تهیه دستگاه‌های شیک اما بی‌کیفیت، مشغول ارائه خدمات پزشکی هستند. جراحی کاشت مو یکی از معدود گزینه‌هایی است که می‌تواند موهای طبیعی را با حداقل عوارض ممکن و با درصد موفقیت بسیار بالا به زیباجو بازگرداند.

هنگام انتخاب کلینیک کاشت مو مناسب، باید مطمئن شوید که آنها تیمی عالی از کارکنان و پزشکان معتبر نیز دارند. شما می توانید با تحقیق در مورد پزشکان تا آنجا که می توانید موفقیت کاشت مو را تضمین کنید. به لطف راحتی اینترنت، می توانید این کار را تنها با چند کلیک انجام دهید. بانک موها از نواحی پشت سر و کناره های سر که نسبت به ریزش مو مقاوم هستند و همواره به رشد خود ادامه می دهند، انتخاب می شوند.

قبل از کاشت مو و بعد از آن …؟

به گزارش سایت healthline شصت درصد مردها  و ۵۰% زن‌ها ریزش مو را در طول زندگی خود تجربه می‌کنند. همانطور که اشاره شد، یکی از بهترین راه‌های حل این مشکل، کاشت مو است. در برخی روش‌های کاشت مو ممکن است شب بعد از جراحی یا تا چند روز بعد از آن خونریزی داشته باشید. اگر نتوانستید خونریزی را با استراحت یا وارد کردن فشار به محل خونریزی کنترل کنید، با پزشک‌تان تماس بگیرید.

با توجه به روش انتخابی، گرافت ها به تعداد مورد نیاز از بانک مو برداشته می‌شوند. تحصیلات پزشک کاشت مو، یکی از مواردی است که در موفقیت آمیز بودن عمل کاشت مو تاثیر بسیار زیادی دارد.

روش‌های مختلف کاشت مو وجود دارد که در بهترین کلینیک پیوند مو در تهران انجام می‌شود و قطعا متناسب با هزینه خود می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. در واقع انتخاب درست، مساوی است با انتخاب بهترین‌ها برای hair transplant یا همان پیوند مو که نتیجه آن یک عمر با شما همراه خواهد بود.

این کلینیک با تیمی مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو از بهترین مراکز تهران می‌باشد که مراجعه‌کنندگان زیادی دارد. دکتر جیحانی متخصص بیماری‌های پوستی دکتر مینا شریفی بهترین کلینیک کاشت مو در تهران و درماتولوژی و پزشک پوست و مو هستند که با جدیدترین رو به‌روزترین روش‌های روز دنیا و همراه با کادری مجرب در زمینه جراحی کاشت مو فعالیت دارند.

دستگاه هوشمند با اسکن و آنالیز و برداشت دقیق گرافت ها بدن هیچگونه آسیبی به ریشه مو، موجب نتیجه بخشی 3 الی 4 برابری تراکم و کیفیت کاشت مو نسبت به روش های سنتی می شود. در این تکنیک هیچ برشی انجام نمی گردد و با اعمال بی حسی کاشت مویی بدون درد را تجربه خواهید نمود. مهارت و تجربه متخصصین در کنار ابزار و تکنولوژی پیشرفته ای که برای هر تکنیک از کاشت مو در کلینیک تخصصی کاشت مو ساعی استفاده می شود، توانسته این مرکز را به یکی از بهترین کلینیک های تخصصی کاشت مو در سراسر ایران تبدیل کند. روش های نوین کاشت موی میکروگرافت و BHT و کاشت مو به روش SUT از جمله مواردی هستند که به صورت کاملا تخصصی در این مرکز برای متقاضیان گرامی انجام می شود.

جهت تعيين محل قرارگيري خط رويش مو، اين گروه از فرمول لئوناردو داوينچي استفاده مي کند. زیبا جویان گرامی می توانید حضوری و تلفنی از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

  • در همین راستا تهران نیز به مقصدی برای توریسم پزشکی و پیوند مو مبدل شده است.
  • در ابتدا لازم به ذکر است که در ارتباط با پرسش مطرح شده نمی توان پاسخی کلی بیان نمود ، چرا که در هر فرد با توجه به شرایط موجود ممکن است یکی از روش های موجود ، مطلوب تلقی شده و دیگر روش ها بازدهی مناسبی نداشته باشد.
  • در روش بعدی یعنی استخراج واحد فولیکولار (FIT) در بهترین مرکز کاشت مو در تهران، پیوندهای واحد فولیکول موی فرد با استفاده از یک ابزار کوچک گرد ۷ میلی‌متری مانند پانچ، به طور مستقیم از پشت و طرفین پوست سر جدا شده و بعد پیوند مو انجام می‌شود.
  • و طیف گسترده از خدمات را شامل میشوند ، از عمل های حساس و ظریف پوست پلک ( برداشتن پف پلک ها، اصلاح افتادگی پلک و برداشتن پوست اضافی آنها ) و لیفت ابرو گرفته تا برداشتن زگیل و خار پاشنه پا و مشکلات پوستی.

برای مثال، پیوند مو به روش SUT، جدیدترین متد کاشت مو در ایران است که در مقایسه با سایر روش‌های قبلی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. این روش با درد کمتری همراه بوده و پس از انجام جراحی، فرد به بخیه و پانسمان نیازی ندارد.

یک عکس خوب هم از بانک مو بفرستید یعنی پشت سر جایی که مو دارد از گردن تا فرق سر واضح دیده شود . سپس با موبایل خود چند عکس مانند جهات زیر بگیرید و به شماره ما واتساپ کنید . (  اگر خیلی آشنا نیستید ابتدا شماره ما را در لیست شماره های خود ذخیره کنید و در برنامه واتساپ سرچ کنید و یک پیام مثلا سلام  بفرستید تا ارتباط وصل شود سپس در خواست ارسال عکس از شما می شود ).

اولین و مهمترین قدم برای یافتن متخصص کاشت مو در تهران، بررسی سوابق و بررسی نمونه کارهای قبلی است. برای اطلاع از هزینه کاشت مو در تهران می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

اما اگر با هزینه عمل مشکلی ندارید اما احساس می کنید بهتر است مشاوره حضوری نیز قبل از فیکس عمل داشته باشید می توانید درخواست مشاوره حضوری داشته باشید و وقت مشاوره حضوری برای شما تعیین می شود . بر اساس نتایج AAD (American Academyof Dermatology) ، ویتامینها، مواد مغذی، آنتی اکسیدانها و دیگر ذخایر غذایی به طور مستقیم بر روی پوست تاثیر می گذارند و پوست از غذاهایی که می خوریم بسیار تاثیر پذیر است. شاید اینقدر این موضوع بارها گفته شده که دیگر هیچ کس حوصله دوباره شنیدن آن را نداشته باشد …

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما