آمپر اولین بازیگر کارخانه ملی نوآوری خودروهای برقی کشور

عنوان 20- منوچهر لگی معاون صنعت حمل و نقل وزارت صمت در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری و صنعت خلاق آمپر و دیدار با مدیران استارت آپ ها و شتاب دهنده های تاسیس شده به توانمندی های شتاب دهنده درایو آمپر اشاره کرد. گفت: کارخانه نوآوری آمپر اولین بازیگر کارخانه ملی خودرو است که در این زمینه صنعت برق کشور جایگاه برجسته ای را به خود اختصاص داده است. در سطح ملی فناوری های مربوط به خودروهای خودران و هوشمند به طور نسبی وجود دارد و با کمک آمپر می توان به موفقیت های بزرگی در این زمینه دست یافت.

وی تصریح کرد: بنگاه نوآورانه و خلاق آمپر با رهبری قوی و تیم های خلاق و متخصص می تواند با سرعت و سرعت بیشتری با صنعت کشور همکاری و همکاری کند.

راقی با اشاره به تفاوت آمپر با سایر کارخانه های نوآور کشور گفت: کارخانه نوآورانه آمپر در نوع خود مجموعه ای منحصر به فرد است.

معاون وزیر صامت ادامه داد: پروژه های موفق انتخاب شده در آمپر بر اساس مطالعات اولیه مناسب و جهت گیری های انجام شده در حوزه های هوشمندسازی، روشنایی، برق رسانی، کاهش وزن، ADAS و کاهش تلفات جاده ای است که همه در راستای تحقیقات آتی است.

وی با اشاره به تلاش چندین ساله گروه آمپر در زمینه نوآوری، تصریح کرد: فلسفه وجودی آمپر این است که طرح های خود را با در نظر گرفتن آینده تعریف کند و به سمت آنها حرکت کند. صنعت خودرو از مکانیکی به الکترومکانیکی و از الکترومکانیکی به سمت کاملاً الکتریکی و هوشمند در حال حرکت است. آمپر بر اساس سطح دانش خود می تواند یکی از بازیگران اصلی در این زمینه باشد.

در زیر پرویز کرمی، مدیرعامل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق، ضمن ارائه حوزه ها و بخش های مختلف فعالیت آمپر، استارتاپ های فعال در این کارخانه، در زمینه هوشمندسازی، دکوراسیون، خودروهای کامل، سیستم کنترل جاده و راننده (ADAS) آورده شده است. ) برای ایجاد یک fab-lab ویژه این بخش در کارخانه نشان داده شده است.

مهدی اکبرشاهی مدیر شتاب دهنده آمپ درایو نیز گزارشی از پروژه های انجام شده و در دست اقدام در حوزه خودروسازی ارائه کرد و به تشریح تلاش های این شتاب دهنده در جهت حضور و شناسایی موثر اکوسیستم هوشمند خودروها و خودروهای آینده پرداخت. . .

شایان ذکر است شرکت نوآوری و خلاق صنعتی آمپر در زمینی به مساحت 10000 متر و در دو سوله مجزا به مساحت 2000 متر مربع و در سه حوزه حمل و نقل، سلامت و پیری، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و بیمه، با دفاتر و فضاهای کار مشترک و آزمایشگاه های فاب. تخصصی

لازم به ذکر است منوچهر لگیکی معاون حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت تاجیکستان در بنگاه ابتکاری و خلاقانه «امپر» حضور یافت و از امکانات این مجموعه بازدید کرد.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما