بازدید رئیس سازمان تامین اجتماعی از منطقه بوشهر

بامد ذوب: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صبح چهارشنبه برای بازدید میدانی از نحوه ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران استان بوشهر به استان بوشهر سفر کرد.

میرهوشم موسوی ضمن بررسی مشکلات درمانی منطقه بوشهر در شمال کشور از ساخت و تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان دیلم تا 10 ماه آینده خبر داد.

به گفته وی توسعه زیرساخت های درمانی در شهرستان دیلم ضروری است و سازمان متعهد می شود با ایجاد OPG، رفع مشکلات آزمایشگاهی و تشویق حضور پزشکان متخصص بخشی از این کمبودها را جبران کند.

موسوی همچنین در جمع خبرنگاران درباره راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی “دیلم” گفت: پیمانکار جدید درمانگاه تامین اجتماعی “دیلم” به زودی تعیین و حداقل تا 10 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

همچنین در این نشست که با حضور نماینده دشتستان در مجلس، رئیس منطقه دشتستان و مدیران تامین اجتماعی منطقه و شهرستان برگزار شد، وی به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان پرداخت. دشتستان در حوزه تامین اجتماعی.

بازدید از بیمارستان مهر برازجون، درمانگاه نهم دیماه دیلم، پروژه بالینی دیلم، درمانگاه ویژه شهید مطهری گناوه، بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و همچنین پلی کلینیک موبت بوشهر به همراه دیدار با استاندار بوشهر و افتتاح مرجع پروژه آزمایشی مراکز درمانی تامین اجتماعی این منطقه در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر می باشد که از جمله برنامه های سفر میرهوشیم موسوی به منطقه بوشهر بود.

میرهوشیم موسوی را در این سفر معاون فرهنگی، اجتماعی و منطقه ای رئیس جمهور، معاون درمان و مدیرکل امور مجلس و دولت سازمان تامین اجتماعی همراهی می کردند.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما