بررسی روز جدید پروژه خروج پرسپولیس و استقلال

ورزشگاه «آزودی تهران» در ماه های گذشته بازسازی شد و در حالی که فاز اول ساخت ورزشگاه هنوز به نقطه پایانی خود نرسیده، بحث تعویض چمن آن مطرح است. در دو دهه اخیر چمن ورزشگاه «عضدی» دوباره کاشته نشده است و همین مشکل باعث شده کیفیت چمن این ورزشگاه کاهش پیدا کند و همین مشکل باعث شده تا ستاره های فوتبال ایران در یک ماه اخیر آسیب های زیادی را به همراه داشته باشند. . .

کارگران فنی پرسپولیس اولین نفراتی بودند که به سبز شدن ورزشگاه آزادی اعتراض کردند و مسئولان شرکت توسعه و نگهداری زمین های ورزشی اعلام کردند راهی جز انتقال بازی های ورزشگاه برای کاشت مجدد چمن ورزشگاه آزادی وجود ندارد. این ورزشگاه به ورزشگاه های دیگر می رسد و مگپس پایتخت باید در این زمینه پیشتاز باشد. حتی مدیران بلندپایه فوتبال و ورزش ایران نیز در این باره موضع داشتند. به این ترتیب مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و کیومارت هاشمی وزیر ورزش و جوانان درباره لزوم تغییر فضای سبز ورزشگاه عضدی صحبت کردند و همچنین از لزوم همکاری برای تغییر محل برگزاری مسابقات صحبت کردند. “استقلال”. و بازی پرسپولیس در خانه.

از تلاش نافرجام مدیران استقلال تا امید سرخ ها برای بهبود ورزشگاهشان

مدیران باشگاه استقلال با توجه به صحبت هایی که در جلسات با سران فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان مطرح شد، به صراحت موضوع عدم برگزاری بازی های خانگی استقلال را در محل باشگاه استقلال مطرح کردند. ورزشگاه «عضدی» و در این خصوص علی خطیر نظرات متعددی را مطرح کرد. از ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد تا ورزشگاه شهدای فولاد اهواز و در نهایت ورزشگاه المپیک کیش. با وجود رایزنی های انجام شده و حتی سفر خطیر به کیش برای بازدید از زیرساخت های ورزشی این جزیره، مخالفت علنی کادرفنی و بازیکنان استقلال با میزبانی سایر شهرها عملا بحث میزبانی از استقلال در خارج از تهران را رد کرده است.

ورزشگاه هایی مانند تختی و شهدای شهری قدس تهران نیز در حال بازسازی هستند و شورای تامین استان تهران اجازه نمی دهد بازی های خانگی استقلال با حضور تماشاگران در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شود تا ورزشگاه دیگری در تهران در داخل میدان عضدی وجود نداشته باشد. قابل دسترس برای بازیکنان آبی پوش پایتخت. از سوی دیگر تمرکز بازیکنان «پرسپولیس» روی انجام بازی های خانگی خود در ورزشگاه شهید کاظمی تهران است. البته گفته می شود اولویت اول یحیی گل محمدی و شاگردانش ادامه میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه عضدی است.

پایه تیم ملی در وسط است

مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی روز گذشته در خصوص احتمال برگزاری مسابقات در ورزشگاه آزادی موضع گیری کرد و گفت: با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال ایران در این جلسه مسابقات دارد. در ماه های آینده نیز ورزشگاه آزادی را به عنوان میزبان انتخاب کردیم. ما باید به استفاده از این ورزشگاه ادامه دهیم. به احتمال زیاد تیم های باشگاهی از ورزشگاه آزادی برای میزبانی مسابقات خود استفاده خواهند کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی ایران در اولین بازی خود در تاریخ 4 آبان ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم هنگ کنگ خواهد رفت.

علی خطیر، رئیس باشگاه استقلال پس از موضع گیری صریح جواد نکونام مبنی بر برگزاری بازی های استقلال در خارج از تهران، شب گذشته از برقراری عدالت بین سرخابی ها صحبت کرد و توضیح داد که اگر بازی های دیگری در ورزشگاه آزادی برگزار شود، آبی ها نیز باید به میدان بروند. این در حالی است که مسئولان شرکت بهسازی و نگهداری اماکن ورزشی اقدامات مرمتی را در زمین چمن ورزشگاه «عضدی» انجام داده اند و همین موضوع باعث اختلاف بر سر برگزاری بازی های خانگی استقلال شده است. ” و “پرسپولیس” در ورزشگاه. “آزادی”.

ورزشگاه «آزودی تهران» باید پیش از آغاز جام ملت های آسیا 2023 میزبان 13 بازی استقلال و پرسپولیس و البته تیم ملی ایران باشد. 13 بازی در کمتر از 3 ماه. اگر اتفاق خاصی نیفتد با توجه به اظهارات مدیران باشگاه استقلال و تمایل یحیی گل محمدی و جواد نکونام برای برگزاری بازی های خانگی تیم هایشان در ورزشگاه اوزدی و البته اعلام این ورزشگاه. به عنوان محل برگزاری بازی های خانگی تیم ملی، 13 بازی در ورزشگاه «ازودی» برگزار می شود و پس از بازی «استکلولی تهران» و «پیکان تهران» که 18 آذرماه برگزار می شود، این ورزشگاه برگزار می شود. برای کاشت مجدد چمن و بعد از تعطیلات فیفادی و جام ملت های آسیا بسته شد. سرخابی ها بازی های خانگی خود را در ورزشگاه تختی تهران برگزار می کنند.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما