تمسخر گل محمدی به دروش و هیئت مدیره «پرسپولیس».


آفتاب نیوز :

وضعیت مالی «پرسپولیس» اصلا خوب نیست و بازیکنان و کادرفنی این باشگاه بسیار طلبکار هستند. آنها درصد کمی از قراردادهای این فصل را دریافت کردند و بسیاری از مطالبات نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی برآورده نشد. از این رو یحیی که واقعا از وضعیت مالی باشگاه راضی نیست و در پایان بازی با گل گهر با مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه «پرسپولیس» شوخی کرد.

سرمربی “پرسپولیس” به مشکلات تیمش اشاره کرد و توضیح داد: از بازیکنان به خاطر مشکلاتی که دارند تشکر می کنم و نمی دانیم این مشکلات چه زمانی حل می شود. آنها واقعا لیاقت آن را ندارند و ما زیاد در مورد آن صحبت نمی کنیم. می دانیم شرایط سختی است و بحث مالی نداریم، بحث این است که به این تیم توجه کنیم و از این تیم برای کسب سه جام تشکر کنیم. متأسفانه کمی بی اعتنایی وجود دارد اما دیدیم بچه ها چقدر برای این کار انرژی گذاشتند. من از آنها سپاسگزارم. آنها برای هواداران و شأن آنها بازی کردند. نمی دانم چگونه زحمات این بچه ها را جبران کنم. من خودم گاهی خجالت می کشم.

صحبت های گل محمدی شبیه بازیکنان پرسپولیس است که آنها نیز به شدت از برآورده نشدن مطالبات خود گلایه دارند. منابع درآمدی پرسپولیس بسیار محدود است و دست دراویش برای مانور باز نیست. با احتساب بدهی نسبتا زیادی که پرسپولیس از سال گذشته به بازیکنان و کارکنان این تیم دارد، مشخص نیست چگونه می خواهند این بدهی ها را پرداخت کنند تا صدای اعتراض از درون تیم بلند نشود.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما