در پیاده روی های منطقه امسال کارهای ارزنده ای انجام شده است

جابر دوستمحمدیان رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان سمنون در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در این منطقه گفت: تعداد زائران امسال افزایش یافته است. یک و نیم بار نسبت به سال های گذشته و در این راستا ستون های استان کارهای ارزشمندی انجام شده است.

وی به فعالیت راهپیمایان اشاره کرد و افزود: امسال 20 راهپیمایی در کربلا، 6 راهپیمایی بین راه نجف، 6 راهپیمایی عمود بر جاده تمیرز و کربلا، 4 راهپیمایی در نجف، 3 راهپیمایی در مهران و یک راهپیمایی در استان سمنان. مردم خدمت کردند. زائران

رئیس ستاد توسعه و نوسازی عتبات عالیات منطقه 4 سمنان همایش های اربعین در شهرستان ها، ثبت اطلاعات اعضا و زائران در سامانه، ثبت مجوز پیاده روی، برگزاری 20 جلسه هماهنگی در محدوده اعطای مجوز پیاده روی، از جمله اقدامات این ستاد قبل از مراسم اربعین است.

دوستمحمدیان ادامه داد: آموزش راهپیمایان برای ثبت نام در سامانه، اطلاع رسانی لازم به راهپیمایان از طریق سامانه، شرکت در جلسات استانداری و جلسه وزارت کشور از دیگر اقدامات مهمی بود که انجام شد.

وی بیان کرد: در حین تایید خروجی تجهیزات اسکورت اقداماتی در کاپوت و گمرک انجام شد که خروج کامیون ها از مرز را تسهیل کرد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات منطقه سمنون گفت: نمایندگان این ستاد در شهر کربلای معلی و شهر نجف اشرف و حدفاصل جاده نجف به کربلا معرفی و مستقر شدند. برای بررسی و حل مشکلات و مشکلات. از راهپیمایی

به گفته دوستمحمدیان در ارتباط با محتوای آموزشی و سلامت گردشگران اقداماتی انجام شده و نمایندگان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در این موکب ها شرکت کردند.

وی با بیان اینکه امسال مسئولان منطقه برای ارائه قدرت الهی در موکب ها شرکت کردند، تصریح کرد: همچنین مسئولان و ناظران ستاد بازسازی اتبوت از تمامی موکب ها سرکشی کردند و بر فعالیت راهپیمایان نظارت داشتند. .

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما