عجله کن! به استقلال روز جدیدی داده شده است

استقلالی ها فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی از دست دادند و همچنان دغدغه های مالی زیادی دارند، چرا که علاوه بر اختلاف ریکاردو ساپینتو و رافائل سیلوا، ورزش های باکیفیتی نیز وجود دارد. مجتمع نیز رهن شده است. توسط سیستم بانکی کشور و علی خطیر آشکارا در تلویزیون اعلام کرد که یکی از بزرگترین دغدغه هایش حفظ این ثروت گرانبها استقلال است. علاوه بر مواردی که اشاره کردیم، قطعا هزینه های جاری باشگاه و قراردادهای گران قیمتی که نیازمند ارائه وام های فوق العاده است، وجود دارد که قطعا با گرفتن اسپانسر نمی توان این مشکلات را به طور کامل حل کرد و باید فکر دیگری کرد.

5 سال اجاره

در خصوص مشکلات استقلال و راه حل های آن، باخبر شدیم که طرح ویژه ای از سوی برخی مدیران این باشگاه مطرح شده که اجرای آن نیازمند تایید هیات مدیره و همچنین تایید وزارت ورزش و خصوصی سازی است. سازمان. بر اساس این طرح، کنسرسیومی از شرکت‌های بزرگ که با استهلول تحت عنوان اسپانسر همکاری می‌کنند، تشکیل می‌شود و این شرکت‌ها پس از دریافت 50 درصد سهام باشگاه استهلول، قرارداد مدیریتی امضا می‌کنند که با آن متعهد می‌شوند: علاوه بر پرداخت کلیه بدهی های داخلی و خارجی استهلول، هزینه های باشگاه تا 5 سال آینده و پس از انقضای مدت مذکور در صورت نداشتن متخلف و انجام کلیه تعهدات، سهام ممتاز خواهد بود. به نام آنها داده شود..

کار اجرایی تا تعطیلات

«استقلال» هم اکنون دو پرونده خارجی بسیار خطرناک دارد و اگر دادگاه تجدیدنظر به نفع طرف مقابل رای صادر کند، این باشگاه باید تا نوروز با ریکاردو ساپینتو و رافائل سیلوا تسویه حساب کند و 100 میلیارد تومان بپردازد. همچنین باید به پرداخت های بانکی برای پرداخت مطالبات استراماکونی و نزدیک شدن به مهلت قرارداد بازیکنان نیز اشاره کرد، بنابراین حامیان طرح مذکور معتقدند در صورت اجرایی شدن، کار از آبان ماه امسال انجام شود. طرحی که تا قبل از تعطیلات نوروزی اجرا شود و تا پایان سال 1402 وجوه مساعد به حساب باشگاه واریز شود و با اتکا به آن مطالبات خود را مطرح کنند. خارجی ها نیز بخشی از نیازمندی های سیستم بانکی را واریز می کنند.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما