واکنش نتانیاهو به فیلم اسرا این جنگ روانی وحشیانه حماس است


آفتاب نیوز :

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه به فیلم منتشر شده درباره اسرای صهیونیست در غزه واکنش نشان داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: این جنگ روانی بی رحمانه حماس است.

نتانیاهو افزود: برای بازگرداندن همه افراد ربوده شده و مفقود شده، هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد.

روز دوشنبه تعدادی از اسرای صهیونیست در گردان های القسام – شاخه نظامی جنبش حماس – پیامی ویدئویی برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و کابینه وی ارسال کردند.

یکی از این اسرا گفت: حالا ما را برگردان. نتانیاهو از نظر سیاسی و نظامی شکست خورده است و از او می‌خواهیم فوراً همه زندانیان را بازگرداند.

به گفته این زندانی اسرائیلی، خبرگزاری سما گزارش داد که دو روز پیش صحبت هایی درباره آتش بس و آزادی همه اسرا انجام شد اما نتانیاهو از این موضوع عقب نشینی کرد.

وی با بیان اینکه «از 16 مهر به دلیل شکست شما (نتانیاهو و مقامات صهیونیستی) در اسارت هستیم»، تاکید کرد: هر چه زودتر جنگ را متوقف کنید.

این اسیر صهیونیست در پایان خطاب به نتانیاهو گفت: تو باید همه ما را آزاد می کردی. ما شما را مسئول این شکست می دانیم. ما گروگان هستیم و در شرایط سختی هستیم. در 7 اکتبر ارتش سر کار نبود. می خواهی ما را بکشی

دانیال هوگری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در نشست خبری گفت: به خانواده 239 اسیر تحت کنترل حماس در غزه اطلاع داده شد که بستگان آنها در دست حماس هستند.

وی ادامه داد: تعدادی از امدادگران خارجی در میان دستگیرشدگان حماس هستند و مقامات رژیم صهیونیستی نیز 40 نفر را که پیش از این ناپدید شده بودند شناسایی کردند.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما