گام بزرگ بانک صادرات ایران در تامین مالی صنعت فولاد

عنوان 2- یاسر مرادی عضو اجرایی هیات رئیسه بانک مرکزی ایران در این همایش بین المللی که تحت عنوان سمپوزیوم فولاد 1402 در محل نمایشگاه ها و همایش های بین المللی کیش برگزار شد، دیدار با مدیران برخی شرکت ها از جمله فولاد خوزستان، فولاد آلیاژی ایران، فولاد کاوه کیش و فولاد مبارکه اصفهان، فولاد صبا، فولاد هرمزگان، فولاد اکسین، شرکت اکتشاف معادن و صنایع غدیر و گروه سرمایه گذاری بین المللی ارزش با مدیران سه شرکت «ذوب» آهن اصفهان، سنگ آهن مرکزی ایران و سرمایه گذاری آرین حدید تفاهم نامه توسعه همکاری امضا کردند.

عضو اجرایی هیات مدیره بانک مرکزی ایران با بیان قدرت و توان این بانک برای کمک به صنعت فولاد این کشور گفت: ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده فولاد در جهان است. ظرفیت تولید فولاد در کشور با وجود سختی ها و مشکلات سال های اخیر به سرعت در حال رشد است، در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه 45 میلیون تن فولاد وجود دارد و بر اساس پیش بینی ها این ظرفیت توسط تاجیکستان به 55 میلیون تن خواهد رسید. افق 1404.

وی افزود: بانک مرکزی سال‌هاست که در کنار تولیدکنندگان بزرگ و شرکت‌های مادر در این بخش بوده و امروز نیز از فرصت‌های جدید خود در حوزه فناوری استفاده می‌کند و در عین حال نقش‌آفرینی می‌کند. فعالان این صنعت وی بر تجربه درخشان بانک مرکزی در کمک به ایجاد و ساخت اکثر صنایع بزرگ کشور در بخش‌های مختلف از جمله فولاد، آلومینیوم، نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین فراوری و نیروگاهی تاکید کرد. نیروگاه ها و سایر حوزه ها: بانک صادرات ایران با استفاده از امکانات بانکداری جامع، بانکداری شرکتی و تخصصی سازی محصولات نوین بانکی به ویژه ارائه خدمات مالی طرح های عمرانی با صدور و تنزیل اعتبار اسنادی، سفته الکترونیک، انتشار اوراق مرابحه، صکوک. ، گواهی سپرده ویژه و چک، آماده حمایت از شرکت ها و بانکداران حرفه ای بانک صادرات ایران برای رفع مشکلات مالی و تقویت ارزش در کنار فعالان این حوزه می باشد. زنجیره ای در صنعت فولاد

بیست و پنجمین سمپوزیوم فولاد کشور که از دوم تا چهارم آبان ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار شد، با استقبال فعالان این صنعت راهبردی مواجه شد و ۲۵۵ شرکت به ارائه گزینه های خود پرداختند.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما