اصول و قواعد لینک سازی خارجی مزایای لینک سازی خارجی

دامین آتوریتی یا به انگلیسی Domain Authority یکی از پارامترهایی است که توسط شرکت MOZ برای تحلیل و آنالیز سایت‌ها ارائه‌شده است. این عدد هرچقدر به ١٠٠ نزدیک باشد، بیانگر اعتبار و قدرت بالاتر سایت نزد گوگل و دیگر موتورهای جستجو خواهد بود. به طور کلی هدف هر ابزار آنالیز بک ‌لینک این است که کلمات کلیدی، لینک‌ها و اعتبار سایت‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها لینک بگیرید را به شما ارائه کند. همچنین این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا متوجه شوید رقیبان شما دقیقا چه کارهایی انجام می‌دهند. در لینک سازی خارجی هم دقیقا همین اصل وجود دارد زمانی که شما از سایت های خیلی خوب و خفن لینک دریافت کنید، می توانید نظر حضرت گوگل را به سمت خود جلب نموده و او را مجاب کنید که برای شما ارزش بیشتری قائل گردد. تصور کن بهترین محتوا را تولید کرده ای یا بهترین نقاشی را کشیده ای اما در هیچ نمایشگاهی شرکت نکرده ای چه اتفاقی می افتد؟!

این نوع لینک‌ها در بخش کامنت یا نظرات مربوط به مطالب وب سایت‌ها قرار می‌گیرند و هدفشان افزایش تعامل با کاربران و جلب توجه و بازدیدکنندگان است. وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند. بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید.

  • این کار با ابزارهای مختفی قابل بررسی است که در این جا به چند تا از آن ها اشاره میکنیم.
  • امروزه سئو داخلی شامل تمام مواردی است که در سایت شما منجر به توقف و جذب کاربر خواهد شد.
  • خدمات سئو سایت حرفه ای در حقیقت یک پکیج کامل برای بهینه‌سازی یک‌باره یا مداوم برای موتورهای جست‌وجو محسوب می‌شود که به بیان ساده، با استفاده از آن می‌توانید بازدید از وب سایت خود را به طرز ارگانیک و بهینه و با بازدهی عالی افزایش دهید.
  • آیا در بررسی لینک­های خارجی از Yoast SEO چراغ قرمز و یا نارنجی دریافت کرده‌اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است همراه ما باشید تا با نحوه‌ی چک کردن لینک­های خارجی در افزونۀ Yoast SEO آشنا شوید و بتوانید چراغ خود را به رنگ سبز تبدیل کنید.

در این پلتفرم میلیون‌ها کاربر در حال فعالیت هستند و میلیون‌ها کاربرِ دیگر در حال نظارت و تماشا! یکی از بهترین ابزارهای موجود برای به دست آوردن نمایی متناسب از پروفایل بک لینک ها Ahrefs است. شما با کمک این ابزار می توانید تعداد کل بک لینک ها تعداد کل حوزه های ارجاع کلمات کلیدی ارگانیک و… را از طریق این ابزار بررسی کنید. ما چندین ابزار پشتیبانی را آزمایش کردیم و قطعا یکی از بهترین ها در این زمینه است. اعلان های بک لینک به شما زمانی که از سراسر وب وب سایت های جدید به سایت شما متصل می شوند اعلان می دهد. لینک های کامنتی یا Comment Backlink به بک لینک‌هایی اشاره دارد که در قسمت کامنت‌ها یا بخش نظرات سایت‌ها قرار می‌گیرند.

بررسی و انتخاب مناسب انکر تکست ( Anchor Text ) یا عنوان لینک های داخلی و هم خارجی در سایت نیز در این مرحله انجام می گیرد. البته در این مقطع قصد نداریم بصورت مفصل ، نحوه لینک سازی را تشریح نماییم و فقط اهمیت رعایت اصول لینک سازی داخلی و خارجی منظور و هدف می باشد. بله، خدمات سئو خارجی به طور معمول جداگانه محاسبه می شود و بر اساس نیازهای پروژه و شرایط کارفرما تعریف می شود.

در چنین شرایطی فروشگاه شما رفته رفته تنها به یک مغازه قدیمی با سوددهی پایین تبدیل خواهد شد. وب سایت شما در واقع همان فروشگاه شماست و انجام خدمات سئو سایت می‌تواند از پیش آمدن چنین اتفاقی به خوبی جلوگیری کند. شما می‌توانید قبل از این که دیر شود وب سایت و محصولات و خدمات خود را در معرض دید قرار داده و با طی کردن مسیر جذب مشتری به صورت اصولی، میزان درآمد خود را روز به روز افزایش دهید. سئو سایت فروشگاهی، فرآیندی است که به منظور بهبود رتبه سایت فروشگاهی شما در نتایج جستجو انجام می‌شود.

لینک سازی خارجی چیست: اصول و قواعد لینک سازی خارجی + مزایا

شما نیز می توانید در کنار سایت خود، وبلاگ داشته باشید و به تولید محتواهای مختلفی متناسب با کسب و کار خود بپردازید. می توانید فروم های آنلاینی که مرتبط با کسب و کار شما هستند را پیدا کنید و در آن ها فعالیت کنید. و در پیام هایی که قرارداده شده است نظر بدهید البته اگر نظری دارید!!!. در بعضی از فروم ها هم شما مجاز به قرار دادن لینک هستید و می توانید سایت خود را هم معرفی کنید البته اگر سایت شما مرتبط است!!!!.

برای طبیعی جلوه دادن بیشتر و بهتر وبسایت و بک لینک های آن، بهتر است که برای اغلب صفحات مهم سایت، دسته بندی ها، لندینگ پیج ها، مقالات و… لینک سازی کنیم. پلتفرم های شخصی لینک سازی ما و شبکه های خبری و ربات های اتوماتیک بک لینک ، سئو را با کمک هوش مصنوعی از همیشه آسان تر کرده اند . برای سفارش لینک سازی خارجی و مشاوره سئو داخلی به ما در تلگرام پیام دهید یا پلن های ما را در سایت بررسی کنید . در نتیجه همانطور که مشاهده می شود سئو داخلی و سئوی خارجی، وب سایت ها را از جنبه های مختلف بهینه می کنند. ترکیب هوشمندانه این دو استراتژی می تواند به شما در رسیدن به اهداف خود در گوگل و سایر موتور های جستجو کمک کند و ترافیک و سطح دسترسی وبسایت شما را برای کاربران اینترنت افزایش دهد.

به بینگ کمک می­شود تا اطلاعات را از سایت های مرتبط یا بهتر بگوییم از صفحات مرتبط جمع آوری کند. اگرچه لینک گرفتن از شبکه های اجتماعی به صورت مستقیم تو رتبه بندی صفحات شما دخیل نیست، اما یکی از بهترین راه کارها برای افزایش بازدید و ترافیک است. سعی کنید در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین، فیسبوک و پینترست فعالیت مستمر داشته باشید. اگر شما از سایت با تگ فالو لینک بگیرید، متناسب با اعتبار صفحه، اعتباری به صفحه سایت شما منتقل میشود و برای بهبود رتبه  صفحه بسیار مفید است. در واقع فالو لینک به موتورهای جستجو اجازه میدهد که محتوای لینک را دنبال کنند.

شما می توانید با ایجاد اکانت در آن ها عضو شده و مقالات علمی کسب و کارتان که در راستای رفع مشکلات آن صنعت است و یا حتی معرفی خدمات و محصولات مربوط به کسب و کارتان را در آن ها به اشتراک بگذارید. برای نمونه سایت ویرگول یکی از سایت هایی است می توانید در آن مطالب خود را به اشتراک بگذارید. یکی از نکاتی که در تحلیل رقبا متوجه می شویم این است که در کلمه کلیدی که می خواهید در آن رتبه بگیرید، چقدر رقابت وجود دارد و از این جنبه می توان به بک لینک های لازم برای سایت و صفحات خود پی برد. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را گسترش دهید و برای افزایش درآمد و سود خود تلاش می‌کنید، فرقی ندارد که سایت شما از چه نوعی باشد.

به زبان ساده، بک لینک، یک لینک منتشر شده در یک سایت است که به سایت دیگری هدایت می شود. اینها همچنین به عنوان پیوندهای خارجی یا پیوندهای ورودی شناخته می شوند زیرا از منبع دیگری می آیند. شما می‌توانید کتاب‌های الکترونیک ایجاد کنید و لینک سایت خود را در آن‌ها قرار دهید. از این طریق کاربران از کتاب‌های شما استفاده می‌کنند و به سایت شما سر می‌زنند.

تولید محتوای صوتی و تصویری

آنها این پیوندها را پیگیری می کنند تا بتوانند در هر بازدید از آنها به عنوان صفحات مربوطه استفاده کنند و به آن ها امتیاز بدهند. اما اگر می خواهید سایت صفحه اول گوگل باشید و ماندگاری بلندمدت شما برایتان مهم هست، سئو بهترین انتخاب برای شماست. هر کدام از این شبکه های اجتماعی عمومی کاربردهای خاص خودشان را دارند به عنوان نمونه برخی برای فضایی برای اشتراک گذاری مطالب علمی هستند، برخی برای ارتباط کسب و کار ها با یکدیگر هستند. اگر در زمینه سئو کاملاً تازه کار نباشید، احتمالاً می دانید که بک لینک چیست.

  • به پیوندهایی که از وب سایت های دیگر به وب­سایت شما داده می­شود، لینک ورودی یا بک لینک گفته می­شود.
  • آیا در بررسی لینک­های خارجی در افزونۀ Yoast SEO چراغ نارنجی یا قرمز دریافت کرده اید؟ اگر بله، شما می­توانید با افزودن حداقل یک لینک خروجی فالو (به هر پست و مقاله­ای که می­خواهید) چراغ خود را سبز کنید.
  • اگر شما امتیاز و سابقه خوبی در این نوع سایت‌ها داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها بک لینک بگیرید.
  • برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید .

اگر بخواهیم نگاهی فنی به کارایی سئو تکنیکال داشته باشیم باید بگوئیم که منظور از سئو تکنیکال اموری بوده که خزش را برای ربات‌های گوگل آسان‌تر کرده و وب سایت شما را برای خزنده‌های موتورهای جست‌وجو محبوب خواهد کرد. سئو تکنیکال سبب بهبود وضعیت ایندکس، خزنده و داشتن سایتی بهتر و کارآمدتر خواهد شد. به کمک این لینک شما می­توانید صفحات موجود در سایت خود را به یکدیگر پیوند دهید. بنابراین برای ارتقای رتبۀ سایت خود می­توانید آموزش­های لازم را برای ایجاد پیوندهای داخلی ببینید. اصول طبیعی یک سایت به این صورت است که ابتدا روی محتوا، سئو محتوا و کارهای سئو داخلی کار انجام شود. احتمالش خیلی کم است که در هفته اول یا دوم یکی از صفحات شما بیاد بالا و لینک اول یا دوم باشد.

تبادل لینک یک روش سئوی خارجی است که در آن وب سایت ها توافق می کنند که به یکدیگر لینک دهند. اما باید اطمینان حاصل کنید که لینک های دریافت شده مرتبط هستند و ارزش دارند. بک لینک ها اهمیت دارند زیرا توسط گوگل برای تعیین ارزش یک وب سایت، به ویژه در رابطه با سن آن و سایر عوامل، استفاده می شوند. همانطور که یک کسب و کار بدون هیچ بررسی آنلاین ممکن است مشتریان را برای خرید متقاعد نکند، وب سایتی که دارای «تأییدات» بسیار کمی از صاحبان سایت های معتبر است برای Google سخت تر است که اعتماد کند. داشتن یک سایت با وضعیت داخلی مناسب یا همان سئو داخلی مناسب، می تواند پیش نیاز لینک سازی خارجی باشد.

ساخت بک لینک رایگان در فروم‌های خارجی

سعی کنید به سراغ سایت هایی که اعتبار دامنه آنها پایین است نروید زیرا تاثیر زیادی نخواهد داشت. الگوریتم پاندا به دنبال جریمه سایت هایی است که به صورت اسپم لینک سازی می کنند می باشد و به راحتی آن ها را تشخیص می دهد. ما در این دوره به به صورت مفصل درمورد اینکه این الگوریتم چگونه شکاک می شود و به فکر جریمه شما می افتد و حتی علائم جریمه شدن سایت شما توسط گوگل را بررسی و صحبت کرده ایم.

در برخی موارد ممکن است این نوع بک لینک‌ها نوفالو باشند و اعتباری منتقل نکنند که همین امر سبب لینک سازی طبیعی می‌شود. باید توجه داشت که بک لینک‌هایی که از سایت‌های نامرتبط و با کیفیت پایین به سایت شما ارجاع می‌دهند، ممکن است به جای کمک به بهبود رتبه سایت شما، به ضررش بخشیده و موجب کاهش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو شوند. لینک سازی خارجی اگر به درستی انجام شود، می‌تواند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند اما باید سفارش بک لینک توجه داشت که لینک سازی خارجی باید به صورت طبیعی و با کیفیت انجام شود و نباید از روش‌های نامناسبی مانند خرید لینک استفاده شود. یکی از بخش های مهم سئو که برای همه آشکار است، بحث لینک سازی خارجی سایت می باشد. زمانی که شما تمام فعالیت های سئو داخلی و تکنیکال را انجام دادید، نوبت به شروع لینک سازی خارجی یا بک لینک می شود. Backlink ها با توجه به نام جذاب و قدرتی که دارند می توانند برای سایت شما بسیار خطرناک باشند.

این نوع لینک ها نقش مهمی در افزایش رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجو دارند. پیوند خارجی به عنوان رأی اعتماد شخص ثالث توسط موتورهای جستجو در نظر گرفته می شوند به عبارت دیگر برای موتورهای جستجو این معنی را دارند که مدیران سایر وبسایت ها محتوای سایت شما را مفید دانسته و جهت استفاده کاربران خود، به آن لینک داده اند. یکی دیگر از خدماتی که یک شرکت seo می تواند در زمینه سئو سایت در اختیار شما قرار دهد، مشاوره سئو است. اساسا کارشناسان سئو می‌توانند با استفاده از لیست بک لینک رایگان خارجی، تعداد بسیار زیادی بک لینک بسازند و بدون نیاز به هیچ هزینه‌ای اعتبار وب سایت را افزایش دهند.

متیو باربی با تجزیه و تحلیل یک میلیون URL به این نتیجه رسید که همچنان لینک ها بسیار ارزشمند هستند. به طور متوسط تعداد بک لینک های 2 نتیجه ب رتر صفحه اول گوگل معادل 38 % کل بک لینک های صفحه اول گوگل است. سرمایه‌ی بزرگ فرامهام؛ رضایت مشتریان و رونق کسب‌وکارهای اینترنتی است.

هیچ‌گاه گمان نمیکردم که به این سطح از تنوع و خلاقیت در لینک سازی برسم و این را مدیون دوره لینک سازی خارجی هستم. با این حساب، دیگر به رگبار بستن لندینگ های سایت با بک لینک های مختلف دردی از شما دوا نمی کند. در عوض باید به سراغ استراتژی های لینک سازی جدید و پیچیده تری برویم یعنی هرچه می توانیم داستان لینک سازی را طبیعی تر جلوه دهیم برنده بازی هستیم.

  • پس با بررسی ثانیه به ثانیه رقبای خود همیشه یک قدم جلوتر از آن ها گام بردارید.
  • لینک های داخلی باید شامل برند سایت مورد نظر باشد و این برند به صفحه اصلی سایت مورد نظر لینک شود.
  • آنالیز وب سایت فرآیندی بوده که لازم است در ابتدای هر پروژه سئویی انجام شود؛ چه زمانی که سایت تازه تأسیس شده باشد و چه زمانی که مدتی از فعالیت آن گذشته باشد.
  • شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) یک شبکه از وبسایت‌ها است که به صورت خصوصی متعلق به فردی است و برای ایجاد لینک به یک وبسایت هدف و در شبکه XSEO با هدف انتشار رپورتاژ مشابه سایت های خبری حرفه ای  با قیمت 100 برابر ارزان تر استفاده می‌شود.

اما در حالی که کلمات کلیدی و تولید محتوا بخش مهمی از SEO هستند، اما این تمام ماجرا نیست. خرید بک لینک معتبر و لینک سازی های خارجی نیز یکی از موارد مهم و با ارزش برای گوگل می باشد. در ادامه به شما آموزش بک لینک سازی رایگان و همچنین روش های خرید بک لینک های خوب را بیان خواهیم کرد. در ضمن اگر سایت مرتبط با کسب و کار شما جدید است و تازه راه اندازی کرده اید، پیشنهاد می کنیم برای لینک سازی عجله نکنید و سعی نکنید تمام موارد گفته شده در تهیه استراتژی لینک سازی خارجی را یک شبه انجام دهید، رقبای شما هم همچنین کاری را نکرده اند. در چند ماه اول راه اندازی سایت صرفا به تولید محتوای باکیفیت در حوزه کسب و خود بپردازید و انجام درست این کار باعث می شود گوگل یک درک صحیحی از موضوع سایت پیدا کند و سایت شما به درستی دسته بندی شود. یکی از فاکتورهای کلیدی و طلایی در موفقیت هر کسب و کار اینترنتی، داشتن یک وب سایت بهینه شده است.

این تجربه ها براساس متن های ارسالی دوستان شرکت کننده در این دوره ارسال شده است. پس نگران نباشید در هر مرحله از دوره ما در کنار شما هستیم و به همه سوالات شما خود مدرس دوره پاسخ می دهند. بله، اگر سوالی داشتید چه قبل از شرکت در دوره و چه بعد از آن می توانید از طریق تلگرام ارتباط بگیرید. این دوره طی چند جلسه ویدیوئی مجموعا 8 ساعت می باشد که مدام در حال بروزرسانی است و چک لیست هایی نیز درحال آماده سازی است که به مجموعه اضافه شود.

اگر شما امتیاز و سابقه خوبی در این نوع سایت‌ها داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها بک لینک بگیرید. شما برای لینک سازی خارجی، می‌توانید از بسیاری از راه‌های رایگان و غیررایگان استفاده کنید. در این قسمت ۱۰ روش از روش‌های لینک سازی خارجی را برای شما توضیح می‌دهیم. حداقل زمانی که وب سایت شما برای رسیدن به نتیجه نیاز دارد، شش ماه الی یک سال است.

این رو هم در نظر داشته باشید که روش های مختلفی برای افزایش نرخ تبدیل وجود داره که باعث میشه به کمک این روش ها، کاربران زیادی رو بعد از ورود به سایتتون به مشتری تبدیل کنید. این روشها به مباحث بازاریابی و مارکتینگ مرتبط هست و به همین خاطر از توضیح بیشتر در این صفحه خودداری میکنیم. سئو یا همون رسیدن به صفحه اول جستجوی گوگل به همین سادگی که برخی تصور می کنند نیست. رقبایی که برای فروش بیشتر با هم رقابت می کنند تا در رتبه های بالاتری قرار بگیرند و بتونن فروش بیشتری داشته باشند. به همین خاطر نبرد صفحه اول گوگل یکی از رقابت های بسیار تنگاتنگ و مهم و صد البته لذت بخش هست. رپورتاژ آگهی، فروم، کامنت، پست مهمان، نویسندگی در بلاگ‌های خارجی، نویسندگی در سایت‌های ویکی، شبکه‌های اجتماعی، آنالیز رقبا، استفاده از سایت‌های خارجی، استفاده از منابع معتبر.

گوگل به هر حال متوجه فروم بودن صفحه می‌شود و این ارزش لینک‌های شما را کم می‌کند. به طور کلی در بحث لینک سازی داخلی ، ایجاد ارتباط و لینک دهی مناسب بین صفحات سایت به یکدیگر ، به لحاظ موضوعی و تکنیکی ، بسیار مهم می باشد. بعضا استفاده بی مورد از انکر تکست ها باعث سردگمی کاربر از یکطرف و موتورهای جستجو نظیر گوگل از طرف دیگر خواهد شد. شما با استفاده از خدمات مشاوره سئو  تاپ وردپرس، می‌توانید یک پلن سه ماهه درست و اصولی دریافت کنید. در مجموع می‌توان گفت که استفاده از خدمات سئو حرفه ای برای داشتن وب سایتی پیشرفته و به روز بسیار پُر  اهمیت است. تصور کنید فروشگاهی را راه‌اندازی کرده‌اید و بدون این که دستی به سَر و روی ویترین بکشید یا این که از نوسانات بازار و فعالیت‌های رقبای خود در بازار مطلع باشید، فعالیت کنید.

لینک گرفتن از شبکه های اجتماعی و افزایش بازدید از طریق آن ها سرعت ایندکس مطالب شما را به شدت بالا میبرد. علاوه براین به برندینگ شما بسیار کمک میکند و یک راه عالی برای تقویت برندینگ است. لینک سازی در سایت های داخلی و هم زبان بهتر است، اما لینک سایت در سایت های خارجی و غیر هم زبان نیز لازم است. اما قبل زیاده روی کردن در لینک سازی آن هم در سایت های خارجی زیاد به نفع شما نخواهد بود. درمورد اینکه اگر روی یک کلمه کلیدی پنالتی شده باشید و علت آن هم فقط لینک بیلدینگ اشتباه باشد، میتوان با روش های مختلف که در این دوره به آن ها به طور کامل اشاره شده است عمل کنید می توانید از پنالتی خارج شوید و به رتبه های بالا دست پیدا کنید.

  • در این مرحله مسائل فنی سایت، کدهای برنامه‌نویسی شده و مواردی از این قبیل مورد بررسی قرار گرفته و تمامی کدهای سایت متناسب با جدیدترین الگوریتم گوگل بهینه‌سازی خواهند شد.
  • درک از تفاوت و کاربرد لینک های خارجی و داخلی به طور استراتژیک به عنوان بخشی از طرح کلی بازاریابی دیجیتال مهم ترین قسمت از سئو سایت است.
  • مهترین اقدام در خدمات سئو داخلی سایت ، بررسی متا تگ های صفحات سایت می باشد.
  • شما با کمک این ابزار می توانید تعداد کل بک لینک ها تعداد کل حوزه های ارجاع کلمات کلیدی ارگانیک و… را از طریق این ابزار بررسی کنید.
  • سئو خارجی یه شما کمک می کند تا محتوایتان را از میان هزاران محتواهای دیگر، جلوی چشم مخاطبان بیاورید.

به طور معمول کارشناسان سئو تمام بک لینک‌های ایرانی و خارجی سایت‌های رقبا را تحلیل و بررسی می‌کنند تا استراتژی لینک سازی خارجی را به بهترین نحو ممکن تدوین کنند. بک لینک پروفایلی به لینک‌هایی اشاره دارد که در بخش پروفایل کاربر یا وبسایت درج می‌شوند. در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد. اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند.

ما پیشنهاد می کنیم یک برنامه 6 ماهه برای لینک سازی خارجی طراحی کنید و سعی کنید و در این 6 ماه با توجه به ظرفیت کسب و کارتان و رقبایتان به بهترین شکل لینک سازی خارجی را انجام دهید. استراتژی لینک سازی خارجی، یک برنامه بدست آمده از تحلیل های مختلف است که در آن چگونگی لینک سازی خارجی مبتنی بر اهداف کسب و کار و شرایط آن مشخص می شود. در این برنامه جزییات مواردی همچون چه زمانی بهترین زمان لینک سازی خارجی است، چه روشی برای ساخت لینک خارجی خوب است، چگونه لینک خارجی بسازیم، کجا لینک خارجی بسازیم، مشخص می شود. لینک سازی خارجی (External Link) فرآیندی است که در مسیر بهبود سئوی خارجی انجام می‌شود و یکی از اصلی‌ترین بخش‌های خدمات سئو است. ایجاد اعتبار برای یک سایت از طریق دریافت لینک از وب‌سایت‌های دیگر را لینکسازی خارجی می‌نامند. متخصصان سئو، استراتژی لینک سازی خارجی را موثرترین عامل کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو می‌دانند.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما