پیام مهم سردار آزمون برای روز جدید کارلوس کی روش

سردار آزمون با گلی که جمعه شب مقابل اردن به ثمر رساند چهل و ششمین گل ملی خود را به ثمر رساند تا با تساوی مهدی طارمی به رکورد کریم باقری به عنوان دومین گلزن برتر ملی ایران با 50 گل دست یابد. کریم باقری که در دهه 70 و 80 هافبک تیم ملی بود، رکورد شگفت انگیز 50 گل ملی را در کارنامه دارد و بعد از علی دایی دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران است و حالا اگر سردار آزمون فقط 4 گل بزند. گل های بیشتر می تواند دوم شود در تاریخ فوتبال ایران گل بزن. اتفاقی بعید به خصوص اینکه سردار 28 ساله زمان زیادی برای ادامه حضور در تیم ملی فوتبال ایران دارد.

این در حالی است که موتور بسیاری از ملی پوشان مانند همان علی دایی یا کریستیانو رونالدو بعد از 30 سالگی شروع به کار کرد و اگر این نمونه برای تست هم اجرا شود با در نظر گرفتن اهداف احتمالی این بازیکن تا سن بالا. سن. از 30 می توانیم رکورد بهترین گلزن او را بشکنیم.تیم ملی ایران و آسیا نیز به پایان روزهای فوتبالی این ستاره تیم ملی امیدوار بودند. این در حالی است که مهدی طارمی که 42 گل به ثمر رسانده است با 8 گل از کریم باقری و 4 گل از سردار آزمون فاصله دارد و با توجه به جام ملت ها و دو بازی ایران در مقدماتی جام جهانی کمتر گل خواهد زد. این فضا این در حالی است که ملی پوشی مثل سردار می تواند به روزهای درخشان تری برای شکستن رکوردهای گلزنی در تیم ملی امیدوار باشد. تیم ملی فوتبال ایران عصر فردا در دور پایانی مسابقات اردن به مصاف تیم ملی قطر می رود. این ملاقات از چند جهت برای گالنوئی و شاگردانش بسیار مهم است. اول اینکه پیروزی در این دیدار می تواند رکورد پیروزی های متوالی تیم ملی را افزایش دهد و روحیه ملی پوشان را در آستانه جام ملت ها بالا ببرد. از طرفی قهرمانی در این تورنمنت پس از قهرمانی در کافا، یکی دیگر از دستاوردهای مثبت تیم ملی و کادرفنی آن خواهد بود و در نهایت برد مقابل تیم کی روش می تواند از نظر فنی و تاکتیکی به نفع تیم ما و کادرفنی باشد.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران درباره دیدار تیم ملی و کی روش و احساسش نسبت به این دیدار گفت: بالاخره کی روش مربی ما در تیم ملی بود و من را به بازی دعوت کرد. اردوی تیم ملی ایران برای اولین بار “به خاطر او پیراهن تیم ملی را پوشیدم.”

وی ادامه داد: به همین دلیل برای او احترام زیادی قائل هستم و امیدوارم در کار مربیگری تیم ملی قطر موفق باشد.

سردار درباره دیدار فردا شب ایران و قطر نیز خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی خوب و جذابی را از دو تیم شاهد باشیم و امیدوارم در فینال جام ملت های آسیا نیز شاهد همین رقابت باشیم.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما