گروه بهمن در سخت ترین شرایط با کمیته امداد همکاری کرد

تیتر 20- این مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه گفت: سال گذشته با وجود این همه تلاش هیچ خودروسازی حتی برای یک خودرو پاسخگوی نیاز ما نبود و در نهایت در ابتدای سال 1402 رفتیم. گروه بهمن که چند قدم جلوتر از خودروسازی است، پذیرفتیم تا خواسته های خود را برآورده کنیم. گفتنی است گروه بهمن در زمستان 1401 اعلام کرد که آمادگی فروش 3000 دستگاه واگن را برای دستیابی به شغل و درآمد پایدار دارد. وی گفت: حمایت گروه بهمن در کمیته امداد روحیه تازه ای بخشید و روحیه را تقویت کرد. در نهایت 90 دستگاه خریداری شد که 83 دستگاه در سراسر کشور توزیع شد. البته اگر گروه بهمن به کمیته امداد نگاه نمی کرد، این توافق حاصل نمی شد. مطمئن هستیم که دعای بیماران با گروه بهمن خواهد بود. مدبری گفت: این میزان همکاری در دو سه سال اخیر بی سابقه بوده است و ما از اجرای این همکاری قدردانی می کنیم و امیدواریم گروه بهمن همواره از کمیته امداد حمایت کند تا بتوانیم از محصولات تولیدی کشور استفاده کنیم. گروه بهمن در زمان های دیگر نیز.

علیمیرادلو: محصولات بهمن می تواند درآمد پایداری را برای مشتریان به ارمغان بیاورد بیوک علیمیرادلو، مدیرکل گروه بهمن، خدمت به نهادی مانند کمیته امداد را مایه مباهات سهامداران، مدیران و کارکنان دانست و گفت: در گروه بهمن و برخی از شرکت های مرتبط با این گروه، تعداد زیادی از مددجویان کمیته امداد مشغول به کار شدند و خودکفا شدند. وی در این زمینه تاکید کرد: ایجاد شغل می تواند منجر به ایجاد درآمد پایدار و جلوگیری از گسترش فقر و محرومیت در جامعه شود. این شرکت در ابتدای خصوصی‌سازی 1300 نفر پرسنل داشت که اکنون با اجرای طرح‌های توسعه به بیش از 7000 نفر رسیده است. مدیرکل گروه بهمن با اشاره به نقش بالقوه محصولات بهمن در مبارزه با فقر گفت: محصولات مختلف تولید شده در بهمن می تواند درآمد پایدار و مطمئنی را برای مردم فراهم کند. موتورسیکلت های برقی و بنزینی نیز پتانسیل خوبی برای ایجاد درآمد ثابت برای مشتریان دارند. بهمن به زودی وانت های جدید با عملکرد خوب را روانه بازار می کند.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما