موتور برق قیمت انواع موتوربرق با گارانتی شرکتی

موتور برق های خانگی برای تأمین مصارف مختلف، دارای انواع گوناگونی هستند.

موتور برق

اولاً، نیاز به سرمایه‌گذاری جدی در صنعت برق و تعمیر و نوسازی نیروگاه‌های قدیمی است. این کلید همچنین در‌صورت استفاده نادرست از پریز برق یا بروز هر مشکل دیگر مدار را قطع کرده و از آسیب رسیدن به شما و ژنراتور جلوگیری می‌کند. ابعاد موتور باید با فضای موجود در محل مورد نظر سازگاری داشته باشد. همانطور که از نامش پیداست، وظیفه رساندن سوخت مورد نظر به موتور را بر عهده دارد.

بر همین اساس کارخانه‌هایی که در تولید ژنراتور برق و دیزل ژنراتور پیشتاز هستند برای ایجاد سهولت در کار مشتری به تولید انواع موتور برق در مدل‌های مختلف نیز پرداختند. نحوه انتخاب موتوربرق باید به‌گونه‌ای باشد که در هر شرایطی بتوان برق موردنیاز را با دستگاه خریداری‌شده تأمین کرد. موتوربرق دوگانه‌سوز دارای دو مخزن سوخت جداگانه برای بنزین و گاز مایع یا گاز شهری است. معمولاً این موتوربرق‌ها با گاز کار می‌کنند و با اتمام یا قطع شدن منبع انرژی، بنزین درون باک وارد چرخه سوخت‌رسانی می‌شود.

موتور برق سایلنت دستگاهی می‌باشد که در حین کار کرد خود صدای کمتری دارد. در انواع موتور برق‌های سایلنت معمولاً از سوخت بنزین استفاده شده و کاربرد آنها بیشتر برای مصارف خانگی و ساختمان‌های مسکونی و یا تجاری کوچک است.

از جمله مزایای این برند ایرانی می‌توان به خدمات پس از فروش و کیفیت آیده ال آن اشاره کرد. موتور برق گازوئیلی هیوندای، به دلیل سوخت بهینه، راندمان بالا و صدای زیاد معمولا برای فضای باز یا گارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی به کار برده می شود. موتور برق 3000 وات بنزینی دنیز DL6000E، مناسب مصارف خانگی است. موتور برق دنیز P8000، موتور برق 7500 دنیزبا حداکثر توان 4 کیلووات توانایی راه اندازی کولر آبی، گازی، روشنایی، یخچال، فریز، تلویزیون را داراست.

در هنگام خرید موتور برق، میزان سوخت مورد نیاز برای کارکرد دستگاه در دفترچه راهنما و روی بدنه آن حک شده‌است. از طرف دیگر اگر سوخت مدت طولانی در باک موتور برق مانده باشد، بهتر است از مکمل استفاده کنید.

ژنراتورهای گازسوز به این دلیل که بدون هیچ وقفه‌ای به منبع گاز متصل هستند به ژنراتور دائم کار معروف هستند.

سایت دیگری که می‌توانید موتور برق مورد نظر خود را به صورت آنلاین تهیه نمایید، ایمالز است.

اما در صورتی که باد وجود نداشته باشد، این نوع موتور برق از کار خارج می‌شود. موتوربرق چیست و چگونه کار میکند؟ موتور برق یا مولد الکتریکی خانگی دستگاهی است که انرژی مکانیکی حاصل از سوخت بنزین یا گازوئیل یا گاز را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند. بنابراین از لحاظ سوخت مصرفی خرید موتور برق بنزینی به صرفه تر است.

دیزل ژنراتورها در توان‌های چند كیلوولت-آمپر تا چند مگاولت-آمپر ساخته می‌شوند و برای كاربری دائمی بسیار مناسب و قابل اعتماد هستند.

روغن موتور برق را چک کنید.

اندازه و سایز موتور برق بر مبنای میزان جریان الکتریکی خروجی آن که KW کیلووات می باشد، متفاوت است. کمپ‌ های تفریحی، اردوگاه‌ ها و مراکز نمایشگاهی که بعضا خارج از محدوده قرار می گیرند، جهت تامین برق از موتور برق استفاده می ‌کنند.

موتور برق

خرید موتوربرق خانگی گازسوز کمی گران‌تر از دیگر مدل‌ها است، اما امنیت و آرامش بیشتری را برایتان فراهم می‌کند.

این موتور برق به دلیل نوع سوختی که دارد، کم ‌مصرف می باشد و سبب کاهش آلودگی هوا می گردد.

موتور و قطعات مکانیکی پس از کار به مدت طولانی دچار ساییدگی می‌شوند. فرایندهای صنعتی دیگر با انتقال قدرت با استفاده از خط شفت، کمربند، هوای فشرده یا فشار هیدرولیکی محدود نمی‌شوند. در عوض، هر دستگاه می تواند به موتور برق مخصوص خود مجهز شود و کنترل آسان را در نقطه استفاده و بهبود بهره وری انتقال انرژی را فراهم کند.

البته برای اطلاع دقیق از میزان مصرف سوخت موتور-ژنراتور بهتر است مشخصات آن را مشاهده کنید. پرکاربرد ترین نوع، موتوربرق های بنزینی می باشد این سیتم ها برای کارکردن در مکان هایی که دسترسی به گاز وجود ندارد مناسب می باشد. سوخت این سیستم ها از بنزین می باشد.باتوجه به نوع سوخت این محصول گازهای اکسید کربن و دی اکسید کربن تولید می شود که باید در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد در غیر اینصورت موجب خفگی می شود. این دستگاه برای تولید نیرو از طریق کنش بین
میدان مغناطیسی، میدان الکتریکی و جریان پیچشی عمل می‌کند.

توان درج شده بر روی ژنراتور برق خانگی معمولاً بیشتر از توان واقعی دستگاه است. لذا هنگام انتخاب موتور برق بهتر است توان ژنراتور برق 15 تا 20 بیشتر از حد نیاز باشد. رنج توان موتور برق پوتر بنزینی، از 1.2 کیلووات تا 8.5 کیلووات می باشد.

به این دلیل که اگر یک شرکت از قبل تأسیس شده و شهرت خوبی داشته باشد، به احتمال زیاد آن شرکت موتور هایی با کیفیت بهتر تولید می کند.

یعنی موتوری که برای تأمین برق یک الکتروگیربکس بزرگ صنعتی استفاده می شود کاملا با موتوری که برای پمپ کفکش یا لجن کش مستقر می شود، متفاوت است.

موتور برق ها نوعی تولید کننده برق در اندازه های کوچک تر هستند که به سه شکل بنزینی، گازسوز و دیزلی ساخته می شوند.

موتور برق لانسین بنزینی 6500، یکی از بهترین موتور برق های بنزینی با توان ثابت 5 کیلووات می باشد. موتور برق لانسین اینورتر GR2300is، موتور برق بی صدا بنزینی است با حداکثر توان خروجی 2.3 کیلووات و 1.8 کیلووات توان دائم. موتور برق GR2300is لانسین، با وزن 16.5 کیلوگرم، سبک ترین موتور برق اینورتر می باشد.

خروجی‌ها:

در نتیجه می‌توان گفت که موتور سیکلت برقی انتخابی مقرون به صرفه برای خرید است.

معمولا این دستگاه ها تا 7.5 کیلووات انرژی الکتریکی را می‌توانند تولید کنند. در مدل‌های بالای 2 کیلووات معمولا از شاسی چرخ‌دار برای حمل و نقل آسان استفاده می‌گردد. موتوربرق‌هایی که از موتورهای 4 زمانه استفاده می‌کنند آلایندگی کمتری از لحاظ صدا و دود تولید می‌کنند. این موتورها عمر بیشتری دارند و در صورت استفاده صحیح نیاز به تعمیر کمتری دارند.

کنار باتری در حال شارژ، جرقه و شعله ایجاد نکنید و سیگار نکشید، زیرا گازهای قابل انفجار متصاعد می‌کند.

موتور برق بی صدا در آروا دارای مدل های مختلفی است که برای آشنایی هرچه بیشتر آنها را معرفی می کنیم.

این موتور برق پرتوان، توانایی راه اندازی انواع ماشین آلات و ابزار کشاورزی برقی مانند دریل برقی ، اینورتر جوش، انواع پمپ ها و سمپاش ها، اره برقی و … را دارد. همواره تامین برق یکی از معضلات کشاورزان در زمین های کشاورزی و باغات بوده است. همچنین در سال های اخیر با توجه به کاهش بارندگی شاهد قطعی برق در سطح شهر و روستاها بوده ایم. لذا برای تامین برق نیاز به دستگاهی هست که سوخت های بنزین و گازوئیل را به برق تبدیل کند.

موتور برق دستگاهی است که به کمک آن می‌توان انرژی الکتریکی را تأمین کرد.

یکی دیگر از موارد مهمی که باید هنگام خرید
موتور برق در نظر گرفت اختلاف توان دستگاه هنگام شروع و در حال اجرا می‌باشد. در ابتدای کار لیستی از دستگاهای که در زمان قطعی برق باید حتما روشن شوند رو بنوسید و سپس بعد از آن توان های مصرفی آنها را  که  روی کاتالوگ یا بدنه دستگاه نوشته میشود را یادداشت کنید. بعد از به دست آوردن همه توان ها و جمع کردن آنها با هم به یک عددی میرسید که توان مصرفی شما به صورت آمپر به دست میاید.

حجم مخزن در مدل‌های گازوئیلی و بنزینی باید به اندازه ای باشد که بتواند حداقل به میزان ۱۰ ساعت کارکرد دستگاه با ۵۰ درصد توان نامی سوخت ذخیره کرده و ظرفیت روشن نگه داشتن دستگاه را داشته باشد. موتور برق چیست و چه انواعی دارد؟ اگر این سوال شما نیز هست، با ما همراه باشید. در فصل تابستان، که به دلیل گرما مصرف برق افزایش می‌یابد و شبکه قادر به پاسخگویی به همه بارها نیست، مشترکان با قطعی برق مواجه می‌شوند.

موتور برق

خرید دیزل ژنراتور می‌تواند یکی از راه‌حل‌های مناسب برای تامین برق باشد. سوخت مورد نیاز دستگاه برای تغذیه و روشن شدن موتور برق از طریق باک وارد موتور دستگاه می شود.

از ژنراتور برق برای برق رسانی وراه اندازی تجهیزات بسیاری درکشاورزی مثل سمپاش، پمپهای آب، دروگرها و…. در نقاطی که هنوز برق شهری راه اندازی نشده است؛ مثل مزارع و زمین های دور دست یا مکان هایی که ممکن است با قطعی برق مواجه شوند؛ اهمیت استفاده از موتوربرق ها دو چندان است. موتور یک سیلندر چهار زمانه با تکنولوژی اینورترسیستم استارت هندلی دستیحداکثر توان خروجی 3/2 کیلوواتخروجی 12V/5A “DCوزن دستگاه 33.5 کیلوگرم.. موتور یک سیلندر چهار زمانه با تکنولوژی اینورترسیستم استارت هندلی دستیحداکثر توان خروجی 2/2 کیلوواتخروجی 12V/5A “DCوزن دستگاه 18.5 کیلوگرم..

  • می‌توان گفت که بر خلاف موتور های معمولی یا همان براش، دریل پیچ گوشتی شارژی براشلس به گونه ای “هوشمند” می باشد.
  • باید توجه داشته باشید که چیدمان موتور برق باید طوری صورت گیرد که گرمای تولید شده توسط موتورها به راحتی تهویه گردد.
  • سر و صدایی که از منبع به هوا ساطع می شود و باعث ایجاد تداخل در امواج رادیویی و تلویزیونی می شود.
  • ما نمی خواهیم بگوییم این مدل از هر نظر بهتر از موتور بنزینی است.

البته از نکات مثبت آن می توان به طول عمر بالا و تعمیرات راحت تر اشاره کرد.

با 855 اسب بخار ، این میاتا کوچک مطمئناً به رقبای خود پیروز می‌شود.

نوع و تعداد دستگاه‌هایی که قرار است در زمان قطعی برق روشن بمانند از فاکتورهای انتخاب موتوربرق هستند. بیشتر ژنراتورها دارای خروجی برق استاندارد هستند که نوع و تعداد آن‌ها بر روی جعبه یا بدنه محصول درج‌شده‌اند. برخی مدل‌ها نیز دارای یک سیم تبدیل هستند که تعداد خروجی‌ها را افزایش می‌دهد. مطمئن شوید که ژنراتور موردنظر شما دارای تعداد خروجی کافی از نوع مناسب باشد.

در ضمن این دستگاه از زیر هوا میکشه و قطعه اینورتر رو خنک میکنه پس روی این لینک کلیک کنید زمانی که روشنه روی چمن یا پارچه نذارید تا منافظ زیر باز بمونه.

مواردی که در کنار امکان استفاده از گازشهری و حمل و نقل آسان سبب شده خرید ژنراتور گازی خانگی مورد توجه بسیاری از خریداران باشد. موتور برق گازوئیلی در مقایسه با موتور برق بنزینی، بدنه ای مقاوم تر دارند. چراکه در ترکیبات جنس بدنه آن ها از آلیاژ چدن استفاده شده است که علاوه بر دوام بالا، باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. موتور برق گازوئیلی به گونه ای کار می کند، مصرف سوخت پایین تر و آلایندگی کمتری داشته باشد.

این نوع از ژنراتور ها به بدنه با طراحی مناسب و بازده بالای موتور برق شناخته شده اند و در حال حاضر ۵ نوع از پر فروش ترین انواع ژنراتور ها را تولید می کنند. اِلین پمپ با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت خود را در قالب سهامی خاص و با سرمایه‌ی بخش خصوصی، در زمینه فروش تجهیزات صنعتی از قبیل الکتروموتور، پمپ و لوازم جانبی آغاز نموده است.

این گازها انرژی و نیروی محرکه مورد نیاز برای چرخاندن ژنراتور را فراهم و تامین می کنند.

همچنین میزان ولتاژ در موتور های سه فاز بالا تر از موتور های تک فاز است. موتور برق بنزینی کنزاکس مدل KPG یکی از متداول ترین پیشنهادات اکثر فروشندگان است. البته این پیشنهاد معمولا به دلیل شرایط فنی و عملکرد مناسب با پاسخ مثبت مشتریان همراه می شود و موتور فوق فروش بالایی دارد. قیمت این محصول در هنگام نگارش این متن، در محدوده 14 تا 15 میلیون تومان بوده است.

همچنين ايشان با انتخاب و عضويت در اتحاديه صنف فلز تراش تهران برای ساليان متوالی و با سمت های مهم مختلف خدمات ارزنده ای را در راه رشد و شكوفایی صنعت كشور ايفا نمودند. به موازات فعاليت مستمر در چرخه توليد و به منظور ارتباط بهتر با ديگر كشورهاي صنعتی جهان “بازرگانی ضرغامي” در خيابان سعدی جنوبی تهران و در سرای صدقی نژاد در سال ١٣٣٣ افتتاح و شروع به فعاليت نمود.

برخی انواع موتورهای برق نیز وجود دارند که دو نوع سوخت را همزمان پشتیبانی می کنند. یعنی مثلا می توانید هم از نفت و هم از بنزین به عنوان سوخت برای موتور استفاده کنید. این موتورها بهترین پیشنهاد برای روستاها یا مکان های دورافتاده هستند که تأمین سوخت در آن ها به راحتی امکان پذیر نیست. ترکیب موتور و ژنراتور برای ساخت موتور ژنراتورها در اوایل دهه‌ ۱۹۰۰ رایج شد.

دقت کنید که انتخاب یک موتور برق با توان بسیار بالا، چیزی جز افزایش هزینه، افزایش آلودگی، سختی حمل و نقل و افزایش مصرف سوخت را در پی نخواهد داشت. موتور-ژنراتورهای برق اضطراری در توان‌هایی در محدوده چند كیلوولت-آمپر تا چندهزار كیلوولت-آمپر وجود دارند و باید با توجه به مصرف وسایل و بارها، از بین آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کرد.

گفتنی است موتوربرق دیزلی صدای بیشتری دارد و آلایندگی آن نیز بیشتر است، بوی حاصل از سوخت دیزل نیز بیشتر است که ممکن است باعث آزار شما و اطرافیان شود؛ بنابراین به همه این نکات باید توجه کنید. مدل سوم نیز موتوربرق گازی است که با سوخت گاز کار می‌کند، قدرت کمتری داشته و خیلی خریدار آن‌چنانی ندارد.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما
هرگونه اظهار نظر یا توصیه درباره محتوای این وب‌سایت به معنای تأیید یا توصیه ما برای استفاده از آن نیست، بلکه این محتوا به عنوان یکی از منابع ممکن برای اطلاعات مورد نظر ارائه شده است.